Saturday, February 14, 2009

21st Century Learner

7 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum Puan,
Terima kasih kerana telah memberi tunjuk ajar kepada saya. Setelah 2 kali saya belajar di dalam kelas puan saya juga telah mengetahui serba sedikit mengenai pembelajaran teknologi maklumat. Walaupun dulu saya pernah belajar dan menggunakannya, tetapi saya akui masih lemah di dalam pelajaran ini.Diharap selepas ini saya akan lebih memahami dan dapat menyiapkan segala tugasan yang diserahkan kepada saya.

Terima kasih....

Anonymous said...

Selamat pagi, Saya berasa sangat gembira dengan tunjuk ajar Puan Zakiah tetapi masih ragu-ragu terhadap kursus ini sebab tidak nampak lagi apa yang kita kena buat.
Tetapi keseluruhananya adalah

http://rds.yahoo.com/_ylt=A0S0204Pu6BJL0MAPdejzbkF/SIG=12kpseki6/EXP=1235356815/**http%3A//i124.photobucket.com/albums/p39/teknovolt/th_good_gif.gif

http://rds.yahoo.com/_ylt=A0S020wsvKBJiHIBXVOjzbkF/SIG=12sifqq56/EXP=1235357100/**http%3A//www.sccs.swarthmore.edu/users/06/hkornst1/portfolio/thank-you.gif

Anonymous said...

Assalamualaikum...
sepanjang 2 kali mengikuti kelas PSP, saya merasakan masih keliru terutamanya untuk menjalankann kertas kerja yang baru diberi pada 15 Febuari 2009 (Ahad).Sebelum keluar dari kelas, kumpulan saya telah berjumpa dengan Puan Zakiah untuk mendapat keterangan yang lebih lengkap mengenai tugasan yang diberikan.Tajuk tugasan kami ialah Penginterasian Hamparan Elektronik Dalam P&P.Saya berharap ada dikalangan kawan-kawan boleh berkongsi pendapat dan memberi pandangan bagi tugasan ini.

Anonymous said...

kelas pertama... saya agak keliru. tidak tahu apa yang perlu dilakukan.
kelas kedua... saya merasakan kelas ini agak menarik .... saya harap, saya dan kawan-kawan dapat menyiapkan tugasan yang diberi.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

assalamualaikum puan,
terima kasih atas tunjuk ajar yang diberikan.

Anonymous said...

askum..kawan2